فراخوان موزه هنرهای معاصر تهران

103

پشت بام- اخبار هنر-فراخوان جذب کارآموز، موزه هنرهای معاصر تهران


فراخوان موزه هنرهای معاصر تهران

موزه‌ی هنرهای معاصر تهران برای دور جدید فعالیت‌های خود فراخوان داده است و در بخش‌های زیر کارآموز می‌پذیرد:

راهنمایان آثار
پژوهش و آرشیو
سینماتک
مرمت
روابط عمومی
خدمات نمایشگاهی
عکاسی
گرافیک
رایانه
کتابخانه

در فراخوان موزه هنرهای معاصر تهران متقاضیان می‌بایست مشغول به تحصیل در سال سوم یا فارغ‌التحصیل مقطع کارشناسی و کارشناسی‌ارشد در رشته‌های نقاشی، عکاسی، مجسمه‌سازی، معماری و شهرسازی، سینما، نمایش، پژوهش هنر، هنرهای تجسمی، مرمت و باستان‌شناسی، کامپیوتر، کتابداری، امور فرهنگی و روابط عمومی باشند.
علاقمندان می توانند روزمه‌ی خود را شامل مشخصات فردی، عکس پرسنلی، مقطع و رشته‌ی تحصیلی و بخش مورد علاقه‌ی خود را برای کارآموزی بصورت فایل پی دی اف به آدرس info@tmoca.com ارسال نمایند.

عکاس: مهناز صحاف

موزهٔ هنرهای معاصر تهران یکی از سرشناس‌ترین موزه‌های ایران است. این موزه در سال ۱۳۵۶ خورشیدی (۲۲ مهر برابر با ۱۴ اکتبر ۱۹۷۷ میلادی) به کوشش و ابتکار فرح پهلوی و با پشتیبانی دفتر مخصوص شهبانو، در گوشهٔ غربی پارک فرح (بوستان لاله کنونی) در امیرآباد تهران بنا شد. بنای موزه را کامران دیبا در سبک معماری مدرن و با الهام از بادگیرهای کویری ایران طراحی کرد.

موزهٔ هنرهای معاصر تهران شامل جامع‌ترین و مهم‌ترین گنجینه‌های هنر مدرن در خارج از اروپا و آمریکای شمالی و مالک یکی از ۵ تا ۱۰ مجموعهٔ مهم هنر نوگرا در دنیاست. این موزه دارای کارهای مهمی از جنبش‌های هیجان‌نمایی انتزاعی، پاپ آرت، مینی‌مالیسم، مفهومی، و فوتورئالیسم است. در گنجینهٔ دائمی موزه بیش از ۳۰۰۰ اثر ارزشمند از نخبگان هنرهای تجسمی نگهداری می‌شود که نزدیک به ۴۰۰ عدد از آن‌ها، دارای ارزش استثنایی هستند. از جمله آثار مهم موزه، می‌توان به کارهای شاخصی از گوگَن، رُنوار، پیکاسو، ماگریت، ارنست، پولاک، وارهول، لُویت، و جاکومتی اشاره کرد.

 

خرید نسخه کاغذی

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.