پنج سوال مهم درباره گالری همیلتون

61

پنج سوال مهم که جوشوا وایت ، مدیر گالری همیلتون به آنها جواب داده است

 

هنر مورد علاقه شما چیست؟

سوال خوبی است و من صادقانه باید بگویم که هنر مورد علاقه من بسیار گسترده است. من اعتقاد دارم علاقه به یک اثر هنری در شرایط زمان و مکان اتفاق می‌افتد. مثلا من در این لحظه از یک نقاشی خوشم می‌آید و در لحظه‌ای دیگر از یک مجسمه.
من هر روز عادت دارم این اثر فوتبالی را در دفتر گالری می‌بینم و با اینکه فوتبالی نیستم، ولی احساس دوستی به من دست می‌دهد و دقیقا همین احساس است که باعث دوست داشتن این اثر می‌شود

گالری مورد علاقه شما چیست؟

مدیر گالری همیلتون گفت: گالری مورد علاقه من بسته به روحیه آن روز من  دوباره تغییر می‌کند!
من همیشه دوست داشتم به لنباخ‌هاوس مونیخ که یکی از بهترین مجموعه‌های اکسپرسیونیسم آلمانی در اختیار دارد، مراجعه کنم. خوشبختانه توانستم قبل از قفل شدن آن گالری بخاطر کرونا به آنجا بروم و در آنجا فهمیدم که لنباخ‌هاوس مونیخ بیشتر از انتظارات من است. آنجا تقریباً یک گالری کوچک و البته عالی است که حاوی برخی از بهترین نمونه‌های هنرهای مدرن از جمله نقاشی های کاندینسکی ، فرانتس مارک ، گابریل مونتر و ارنست کرچنر است. همچنین در آنجا یک بخش قوی از هنر معاصر پس از جنگ با محوریت جوزف بیوز وجود دارد. در آنجا می‌توانید هنر مدرن آلمان را ببینید، واین گالری فوق‌العاده است.

به کدام شبکه اجتماعی در فضای مجازی علاقه دارید؟

مدیر گالری همیلتون گفت: البته که اینستاگرام بستری بسیار پویا برای تصویر است ولی من به یوتیوب بخاطر فیلمهایی که از گالری در آن منتشر می‌کنم بیشتر علاقه دارم.

 

تاثیرگذارترین نقش شما در هنر امروز چیست؟

مدیر گالری همیلتون گفت: فرصت حمایت از عکاسان فعال
البته من بخشی از کیوریتهای گالری را خودم انجام می‌دهم و فکر می‌کنم که در آن بخش هم تاثبرگذار هستم

توصیه های شما در این روزهای کرونایی چیست؟

مدیر گالری همیلتون گفت: امروزه ما در حالتی غیر عادی زندگی می‌کنیم و بی‌شک باید آرامش خودمان را حفظ کنیم. ولی هر روز به آن فکر می‌کنم که مادربزرگ من زیر هزاران بمب در جنگ جهانی زنده ماند، پس ما هم می‌توانیم.

 

خرید نسخه کاغذی

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.