شماره چهارم فصلنامه نهیب منتشر شدتوسط : در:


سرانجامِ کارِ هنری

🔶
سرانجام با پایان در هنر چه وجه اشتراکی دارند و کجا در تضاد هستند؟
🔶
شماره‌ی چهارم نهیب با پرداختن به “سرانجامِ کارِ هنری” و سردبیری #امین_شاهد در 208 صفحه و دو نسخه‌ی الکترونیکی برای کامپیوترهای دسکتاپ و گوشی‌های هوشمند و تبلت منتشر شد.
فایل‌های صوتی این شماره، به مرور در کانال تلگرام نهیب و Castbox این مجموعه منتشر خواهند شد.
🔶


در این شماره می‌خوانید، می‌بینید و می‌شنوید از:

حمیدرضا ششجوانی / بهروز حشمت / محمدرضا مریدی / صالح موسوی / مسعود مـجاوری آگاه/ هلیا دارابی / سارا کریمان / حامد بهروزکار/ سجاد باغبان / داوود آجرلو / رضا دبیری‌نژاد / حامد گرجی / صالح تسبیحی / صفا سبطی / سیاوش لطفی / نگار نادری‌پور / امین شاهد /فرزام کریمی / الهامه کاغذچی / قاسم ترکان / فواد نجم‌الدین / محمدمهدی صنعتی / عبدالبصیر حسین‌بر / شایا شهرستانی / مسعود ریاحی / منصوره بشیری‌پور /

مطالبی که در این شماره می‌خوانید:
🔸- نیم پیکر آپولو و فرجامِ نافرجام اثر هنری / سیاوش لطفی
🔶 – تداوم روح پدیدآورنده در اثر/ حمیدرضا ششجوانی
🔶 – روی دیوار خانه‌ها / محمدرضا مریدی
🔶 – گزارش یک فراموشی / صالح تسبیحی
🔶 – به نامِ سرانجام / الهامه کاغذچی

  • پایان یا بازتولید / حامد بهروزکار لنگرودی
    🔶 – سینما که هیچ / داوود آجرلو
    🔶 – از انجام هنری تا سرانجامِ موزه‌ای / رضا دبیری‌نژاد
    🔶 – چکش واندال‌ها بر سرانجامِ مجسمه‌های تاریخ / عبدالبصیر حسین‌بُر
    🔶 – چهره / شایا شهرستانی / امین شاهد
    🔶 – آرون، هوش مصنوعی نقاش / فواد نجم‌الدین
    🔶 – موزه: سرانجام یا آغازی دیگر!؟ / سارا کریمان
    🔶 – سرانجام اثر هنری در گفتمان هنر مدرن و پست مدرن / صفا سبطی
    🔶 – نقد / هشتمین دوسالانه ملی مجسمه‌سازی / هلیا داربی، نگار نادری‌پور، محمدمهدی صنعتی، فواد نجم‌الدین
    🔶 – مشکلات کنونی حراجِ تهران / سجاد باغبان ماهر و منصوره بشیری‌پور
    🔶 – راز بقایِ هنرمند / امین شاهد
    🔶 – پایان هنر / فرزام کریمی
    🔶 – ژاک رانسی‌یر / سیدصالح موسوی خلخالی
    🔶 – چهره / بهروز حشمت / قاسم ترکان
    🔶 – خوانش عکس / مسعود ریاحی
    🔶 – ابری که سرانجام می‌بارد یا ابری که سرانجام می‌بارد / حامد گرجی
    🔶 – هویت‌های چندپاره، تعلیق در گفتمان تصویری / مسعود مجاوری آگاه

اخبارویژه

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.