سالانه انطباعات

44

سالانه انطباعات منتخب آثار چاپ شده در استودیوهای چاپ هنری

چاپ هنری1 نه فقط به دلیل دموکراتیزه کردن هنر به میانجی امکانِ تکثیر که به خاطر امکان­های بسیاری که برای خلق اثر هنری به هنرمند پیشنهاد می­‌دهد همواره مدیومی پرتوان و پرتاثیر بوده است.

تداوم این مدیوم در ایران نه تنها وامدارِ عشق و خلاقیت هنرمندانِ چاپگر که مدیونِ پایداری­‌ها و استمرارِ فعالیت­ استودیوهای بزرگ و کوچک چاپ هنری بوده و هست.

سالانه­ انطباعات، گستره‌­ای است به قدر وُسعِ ما که برآنیم تا امکانی باشیم برای هم­نشینی و معاشرت و گردهمایی استودیو­های فعال چاپ هنری در ایران.

بدان امید که فرصتی بسازیم برای تماشای گستره­ پرتکاپوی استودیوهایی که مهربانانه و مصمم و حرفه‌­ای فضایی کارآمد فراهم آورده­‌اند برای هنرمندان این سرزمین.

  1. چاپ هنری پیشنهادی است برای واژه­ آشنا و رایج چاپ دستی به پیشنهاد طرلان رفیعی و یاشار صمیمی مفخم. پیشنهادی که نه تنها بر تمامی تکنیک­های چاپ دلالت دارد که به درستی بر وجه هنری اثر نهایی نیز تاکید می­‌ورزد. 

استودیو‌های:

۲۶، آریوش، اتاق سبز، الف-میم، احمد وکیلی، بهاره بهرامی، چارسو، حجم، دارا، زرگز، سین-شین، شادی سعدی، عباس میرزایی، فرشته متقی، فلش، کارگاه چاپ، کژال فخری، کوچه، گندم، لیلی، محبوبه اسفندیاری، محمد سمیعی، مرکب سیاه، مریم فرهادی، مس، مهدیه راد، نسخه بیان، نگره، هایا.

15 تا 25 اسفند ماه 1399
5-15 MAR 2021

مکان: کریم‌خان، ابتدای عضدی (آبان جنوبی)، کوچه ارش، شماره 7.

فضه زحمتکشمشاهده نوشته ها

Avatar for فضه زحمتکش

دبیر خبر سایت پشت‌بام

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.