شماره سوم نشریه «پشت‌بام» با پرونده دوسالانه‌های تهران از سال۱۳۳۷ تا ۱۳۴۵ منتشر و در مراسمی در سینما عصر جدید رونمایی شد.

فرشید پارسی کیا سردبیر نشریه پشت‌بام که  سومین شماره آن روز پنجشنبه ۲۳ آبان ماه از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۱۸:۳۰ در سینما عصر جدید رونمایی شد، در گفت وگو با خبرنگار تجسمی ایرنا گفت: مخاطبان پشت‌بام، طیفی از فرهنگ‌دوستان، هنرمندان، مجمـوعـه‌داران، گالری‌داران و دانشجویان رشته‌های دیداری هستند و این نشریه تلاش دارد با طراحی و تدوین سالشمار و مطالب پژوهشی مستدل، زمینه ورود مخاطب به مطالعات هنرهای دیداری را فراهم کند و با برگزاری نمایشگاه‌ها و نشست‌های تخصصی فعالیت‌هایش را با بهره گیری از سایر رسانه ها اطلاع‌رسانی کند. وی با اشاره به دشواری‌های پیش‌رو در وضعیت کنونی مطبوعات گفت: پشت‌بام مصمم پیش می‌رود، زیرا باور دارد از پشت‌بام همه جا را بهتر می‌توان دید. ما بر این باوریم که هنرهای دیداری ایران دچار کمبود مکتوبات و پژوهش‌های تاریخی و تحلیلی است و انباشت مطـالب تیترگونه (و در بیشتر موارد نادرست) در فضای مجازی، اغلب مخاطبان را سردرگم کرده است. در برنامه رونمایی از سومین شماره نشریه پشت‌بام که با حضور هنرمندان، دانشجویان، پژوهشگران و علاقه مندان هنرهای دیداری برگزار شد، سه فیلم کوتاه نیز به نمایش درآمد؛ مثل سایه، مثل خیال درباره مارکو گریگوریان اثر حمیدرضا زینالی، سیاه و سفید در بینال‌های تهران و مهدی حسینی اثر: حمید جانی‌پور و فیلمی از میثم مقصودی برگزار خواهد شد.همچنین مهدی حسینی، یوریک کریم‌مسیحی، عباس مشهدی‌زاده و زروان روح‌بخشان در این برنامه صحبتهایی انجام دادند. نشریه پشت‌بام با رویکرد پژوهشی به مطالعه تاریخ و تحلیل جغرافیای فرهنگی جـریان‌ها و افراد تاثیرگذار هنرهای دیداری ایران می‌پردازد. شماره سوم پشت بام را از این لینک خریداری کنید  
سازمان- آفریقا- کودکان آفریقایی- خیریه-تبلیغات

بام گرافیک-سازمان Care


در این سازمان آنها همه چیز را به اشتراک میگذارند از جمله گرسنگی / آنها با گرسنگی باهم می خوابند.

Care
یک سازمان بین‌المللی غیر دولتی است که بر روی کشورهای آفریقایی که گرسنگی در آن‌ها بیداد می‌کند تمرکز دارد.

این سازمان از جنگ جهانی دوم در سراسر جهان شناخته شده است، درست از زمانی که به همراه کمک‌هایشان بسته‌های “CARE” را ارائه می‌دادند.

آن‌ها برای آن‌که توجه جهان را معطوف گروهی از کودکان که بیشتر در معرض خطراتی نظیر گرسنگی هستند کند، تصمیم گرفت از اسباب‌بازی استفاده کند؛

اسباب‌بازی‌هایی که فارغ از سن یا ملیت، دورانِ کودکی را برای همگان یادآور می‌شوند.

این اسباب‌بازی‌های معمول که کودکیِ شاد و متداولی را نشان می‌دهد با تغییرات این سازمان در شکل فیزیکیشان گونه‌ی دیگری از کودکی، یعنی دورانی پر از گرسنگی و فقر را به دنیا نشان داد.
.
آژانس تبلیغاتی: McCann, Prague, Czech Republic
مدیر خلاق: Klára Palmer
مدیران هنری: Tereza Víznerová, Jiří Horut
کپی رایتر: Lucie Václavková

بام گرافیک
دبیر: امیرحسین نباتی

خرید نسخه کاغذی

بام گرافیک

مجله آنلاین

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.