لوگوهای روز زن!
با نگاهی ساده به لوگوی برندهای مشهور موجود میتوان متوجه نگاه جنسیتی و مردانه و عدم مرسوم بودن لوگوهای زنانه در این حیطه شد.
در طراحی اکثر شخصیتهای تجاری با توجه به حوزهی مورد نظر بیشتر از یک کاراکتر مذکر استفاده شدهاست.
به این ترتیب “خلاقیت برابر” که سازمانی برای نمایندگی جنسیتی و برابری در حوزههای رسانهای است، تصمیم گرفت با تغییر آرم برخی نامهای تجاری مشهور، نسخهای زنانه از شخصیتها ارائه دهد.
مدیر عامل شرکت “Creative Equals” اظهار داشت که آنها قصد نداشتند آرمهای تجاری را از بین ببرند بلکه میخواستند گفت و گو درباره زنان و نمایندگی زنان در صنعت را یادآور شوند. همچنین آنها معتقدند تبلیغات متفاوت باعث تغییر در روند تجارت خواهد شد.