جان بلووی و نماهای جایگزین

70

عکس‌های جان بلووی با الهام از اینستاگرام

روزانه در اینستاگرام 95 میلیون عکس و فیلم منتشر می‌شود.
این در حالیست که تا به امروز نزدیک به چهل میلیارد پست در اینستاگرام منتشر شده است.

جان بلووی با الهام از حساب های مختلف اینستاگرام، مانند Iseeadifferentyou ، Streetetiquette و Andile Buka ، عکسبرداری این عکسها را در سال 2013 شروع کرده است. آثار وی به جایگزینی نماها چشم‌آشنا می‌پردازد.
پشت‌بام تعدادی از این عکسها را برای مخاطبین خود به نمایش می‌گذارد.

اینستاگرام یا اینستاگرم (به انگلیسیInstagramشبکه اجتماعی هم‌رسانی عکس و ویدئو است که کوین سیستروم و مایک کرایگر آن را بنیان نهادند و هم‌اکنون شرکت فیس‌بوک مالکیت آن را برعهده دارد.
این نرم‌افزار این امکان را به کاربران خود می‌دهد که عکس‌ها و ویدئوهای خود را در دیگر شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، توییتر، تامبلر و فلیکر همرسانی کنند.
کاربران هم‌چنین می‌توانند از فیلترهای دیجیتال برای تصاویرشان استفاده کنند. محدودیت همرسانی ویدئو در اینستاگرام ۶۰ ثانیه است.

اینستاگرام یک نرم‌افزار مالکیتی است و برای آی‌اواس، اندروید و مایکروسافت ویندوز در دسترس است.
دنبال‌شده‌ترین مرد در اینستاگرام کریستیانو رونالدو ورزشکار و دنبال‌شده‌ترین زن نیز آریانا گرانده خواننده است. تخم‌مرغ اینستاگرام نیز بیشترین لایک را در این شبکه اجتماعی به دست آورده‌است. دیگر افرادی که بیشترین دنبال‌کننده را در اینستاگرام دارند: سلنا گومز، دوئین جانسون، کایلی جنر، کیم کارداشیان، لیونل مسی و بیانسه هستند. در دهه ۲۰۱۰، اینستاگرام چهارمین نرم‌افزار پرهوادار موبایلی بوده‌است.

برای خرید مجله چاپی پشت بام به لینک زیر مراجعه کنید.

خرید نسخه کاغذی

برای دانلود مقاله عکاسی منتشر شده در ۱۱۴ سال پیش به لینک زیر مراجعه کنید

مقاله عکاسی در ۱۱۴ سال پیش

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.