کنسرت گروه خنیا به سرپرستی پری ملکی 16 و 17 بهمن فرهنگسرای نیاوران

98
پری ملکی

پری ملکی و کنسرت نگاه آبی


نگاه آبی ماه

کنسرت گروه خنیا

سرپرست گروه: پری ملکی
آهنگساز و تنظیم‌کننده: جلال امیرپورسعید

۱۶ و ۱۷ بهمن ماه ۱۳۹۸
فرهنگسرای نیاوران
ساعت: ۲۰:۰۰

پری ملکی
جلال امیرپورسعید
بامداد ملکی
حسین قاسم‌زاده
مرتضی فتحی
مهربد یوسفی
احسان جعفری
امین دادوری
عرفان پورنقیبی
نوشین صداقت‌زاده
فروزنده امینی

فروش بلیت:
Iranconcert.com

https://www.iranconcert.com/?ebuy=12895&t=%da%a9%d9%86%d8%b3%d8%b1%d8%aa%20%da%af%d8%b1%d9%88%d9%87%20%d8%ae%d9%86%db%8c%d8%a7
آموزشگاه خنیا: ۸۸۱۰۸۲۹۴

فرهنگسرای نیاوران: خیابان پاسداران، مقابل پارک نیاوران، تلفن: ۲۲۸۰۳۶۳۱

.

کنسرت خنیا در فرهنگسرای نیاوران

گروه موسیقی خنیا به سرپرستی پری ملکی 16 و 17 بهمن در فرهنگسرای نیاوران به اجرای برنامه می‎پردازد.
به گزارش روابط عمومی بنیاد آفرینش‎های هنری نیاوران، در بخش اول این کنسرت، تصنیف‌هایی بر روی اشعار مولوی و در بخش دوم تصنیف‌هایی بر روی اشعار شاعران زن ایرانی به آهنگسازی جلال امیرپورسعید و پری ملکی به اجرا درخواهد آمد.
اعضای گروه خنیا عبارتند از: پری ملکی، جلال امیرپورسعید، بامداد ملکی، حسین قاسم‎زاده، مرتضی فتحی، مهربد یوسفی، احسان جعفری، امین دادوری، عرفان پورنقیبی، نوشین صداقت‎زاده، فروزنده امینی.
کنسرت گروه خنیا به سرپرستی پری ملکی 16 و 17 بهمن ساعت 20 در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه خواهد رفت. علاقمندان می‎توانند جهت تهیه بلیت به سایت ایران کنسرت و یا گیشه فرهنگسرا مراجعه کنند.

.

پری ملکی
پری ملکی و کنسرت نگاه آبی

پری ملکی از سال ۱۳۷۳ با تشکیل گروه موسیقی «خنیا» به اجرای کنسرت‌هایی برای بانوان و سپس با تغییرات جامعه، به صورت همخوانی برای عموم پرداخته است.

«خُنیا» واژهای کهن و ایرانی است به معنای سرود و نوا و نغمه، و نام «خنیاگران» در ادبیات ایران بسیار به کار رفته‌است. گروه موسیقی «خنیا» به عنوان یکی از پیشگامان گروه‌های موسیقی بانوان، با انگیزه ایجاد زمینه برای بروز استعدادهای بانوان در زمینه هنر موسیقی در سال ۱۳۷۳ تشکیل شده‌است.

این گروه از سال ۱۳۷۹ از همکاری نوازندگان و خوانندگان مرد بهره جسته و کنسرت‌هایی به صورت همخوانی و همنوازی برای عموم اجرا کرده‌است. گروه «خنیا» در اجراهای مختلف خود، تلاش می‌کند که به تجربه‌های جدید در زمینه شیوه‌های اجرایی موسیقی سنتی ایران دست یافته و فضایی تازه در زمینه موسیقی ارائه کند. در این مسیر گاه از موسیقی محلی ایران نیز بهره می‌جوید. اکثر اعضای این گروه را جوانانی تشکیل می‌دهند که با اندیشه‌های نو و خلاق در برنامه‌های این گروه سهم دارند. گروه «خنیا» تلاش دارد تا به تجربه‌های جدید در زمینه شیوه‌های اجرایی موسیقی سنتی ایران دست یافته و ضمن حفظ اصالت موسیقی ایران در احیای آن گام‌های مؤثری بردارد. گروه موسیقی خنیا به عنوان یکی از گروه‌های موفق موسیقی ایرانی شناخته شده‌است.

پایان خبر  9 / 11 / 98

برای خرید پشت بام  به لینک زیر مراجعه کنید

خرید نسخه کاغذی

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.